Τρίτη, 30 Δεκεμβρίου 2014

Υπερφορτωμένο με φορτηγά και Ι.Χ. το Norman Atlantic από την ΑΝΕΚ

Πολλά είναι τα ερωτήματα που χρήζουν απάντησης, ώστε να εξηγηθεί η τραγωδία που έπληξε το επιβατηγό-οχηματαγωγό Norman Atlantic της ιταλικής εταιρείας Visemar Di Navigazione. Ηδη, οι ιταλικές εισαγγελικές αρχές έχουν διατάξει τη διεξαγωγή σχετικής έρευνας, ώστε να αποδοθούν ευθύνες. Το έργο τους μόνο εύκολο δεν είναι, καθώς το πλοίο που ναύλωσε η ΑΝΕΚ Lines για την εκτέλεση του δρομολογίου Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Ανκόνα, ήταν ένα καθόλα σύγχρονο πλοίο που είχε περάσει όλους τους σχετικούς ελέγχους και τις απαιτούμενες επιθεωρήσεις, χωρίς να έχει ούτε ένα περιστατικό διακράτησης λόγω παραλείψεων επί τρία συναπτά έτη. Ασφαλώς, αυτό δεν σημαίνει ότι όλα λειτουργούσαν άψογα. Μόλις στις 19 Δεκεμβρίου, το πλοίο επιθεωρήθηκε στην Πάτρα, προκειμένου να διαπιστωθεί εάν πληροί τις απαιτούμενες προϋποθέσεις ασφαλείας με βάση τα όσα ορίζει ο διεθνής οργανισμός ασφάλειας πλοίων Paris MOU. Εντοπίστηκαν πέντε παραβάσεις και δόθηκε διορία 15 ημερών στον πλοιοκτήτη για να προβεί στις απαιτούμενες αλλαγές. Κατά τα λοιπά, το πλοίο κρίθηκε αξιόπλοο.

Ένα από τα πολλά μηνύματα επιβατών προς την ΑΝΕΚ

Ούτε που ξέρουν οι Ιταλοί και η ΑΝΕΚ πόσοι πνίγηκαν στο Norman Atlantic!

Ούτε που ξέρουν οι Ιταλοί «διασώστες» πόσοι πνίγηκαν στο Norman Atlantic!
95 είναι οι Ελληνες διασωθέντες που βρίσκονται πάνω στα πλοία St Giorgio και Duran de la Penna - 86 συμπολίτες μας έχουν ήδη επιστρέψει σε ελληνικό έδαφος - Βαριές ευθύνες και στις ελληνικές αρχές που έδωσαν πιστοποιητικά επιτρέποντας τον απόπλου του Norman Atlantic

Αναγνωρίστηκε ο δεύτερος Έλληνας νεκρός του Norman Atlantic. Πρόκειται για τον Κωνσταντίνο Κουφόπουλο από τη Μελίκη Ημαθίας, γεννηθείς 21.2.1957. Το πτώμα του άτυχου άνδρα βρέθηκε στη θάλασσα. 

Το θρίλερ με το Norman Atlantic δεν έχει τέλος καθώς επικρατεί ένας χάος με τον αριθμό και την ταυτότητα όχι μόνο των αγνοουμένων αλλά ακόμα και των διασωθέντων!